dijous, 1 d’octubre del 2015

LES NOSTRES OBRES D'ART EFÍMER

20 comentaris:

  1. M'ha agradat el d'en PAU BONNIN perquè és molt original. Felicitats per la teva obra efímera, Pau. Arnau.

    ResponElimina
  2. Elque mes ma agradat es en de pau bonin

    ResponElimina
  3. Hola soc en Roberto l'obra que mes m'ha agradat a estat la de n'Alejandro i la meva es el bosc

    ResponElimina
  4. A mi m'ha agradat molt aquesta feina de plàstica. Era molt divertit i creatiu !!!!
    (>‿◠)✌ AXEL

    ResponElimina
  5. No me surten ses fotos Jaume

    ResponElimina
  6. soc en leo i mola molt la feina pero..... NO GUSTA que 4b haguin portat chuches

    ResponElimina
  7. Es que mes m´ha agradat ha estat se posta de sol de na sandra. El meu es s´illa amb un baixei pirata.Soc n´Aarón.

    ResponElimina
  8. Soc na Nerea m'agadat molt fer aquesta feina i el dibuix que mes m'agradat es el del buho

    ResponElimina
  9. El dibuix que mes m' agradat ha estat el de na Sandra. de n'Alejandro.

    ResponElimina
  10. Hola soc en Jaume, m'ha agradat molt la feina de plástica, el meu dibuix era la platja.

    ResponElimina
  11. Hola soc en Ruben Olivares a jo m'a hagradat molt aquesta feina.El que mes me ha agradat a estat es den Pau B.El meu hera un barc

    ResponElimina
  12. Hola som n'Albert I m'ha agradat molt fer aquesta feina, sobretot el meu conill Bunny.
    ����

    ResponElimina
  13. hola soc na sandra m`ha agradat molt la feina de plastica.El que mes me ha agradat a estat es den pau B.el meu era sa posta de sol.

    ResponElimina
  14. Hola soc en RubenM.El que mes m'ha agradat a estat el de n'Axel.Pero tambe m'han agradat els altres.

    ResponElimina
  15. 1 abans de sembrar hem de llevar les pedres i les males herbes...
    2 podrem sembrar maduixes,sindri,melo...
    3 les passes que hem de seguir per tenir un hort hecologic son plantas una semilla li posas terra la regues i moltes coses mes som na Lucia

    ResponElimina
  16. Hola som en julian el dibus que mes ma a gradat as el de en Roberto

    ResponElimina
  17. hola soc na Miriam el que mes m'agradat es la palmera de kiwi i platan.

    ResponElimina
  18. hola som na natalia e mirat las fotos i me an agradat molt adeu que lo pasau molt be a cuatr

    ResponElimina